Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

  • Titulinis
  • Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)
Atgal

APIE MUS

Kauno miesto kamerinis teatras – savivaldybės teatras, įkurtas režisieriaus Stanislovo Rubinovo.

1986 metais Kauno miesto kamerinis teatras įgijo profesionalaus teatro statusą.

1991 metais teatras įsikūrė dabartiniame pastate miesto centre.

Pastate įrengtos 2 erdvės, kuriose žiūrovai sėdi labai arti scenos.

TEATRAS BE TARPO – posakis apie šį teatrą.

VEIKLA

Teatro repertuare yra daug žanrų ir įvairių temų visoms amžiaus grupėms,

Kauno miesto kamerinis teatras kiekvienus metus rengia tarptautinį jaunimo teatro festivalį „Išeities taškas“.

Čia susitinka jauni teatro kūrėjai su jaunais žiūrovais ir kalba apie tai, kas jiems svarbu.

Teatras stengiasi integruoti žmones su negalia į profesionalų scenos meną.

Toks projektas yra „Serpantino laboratorija“.

Serpantino laboratorijos tikslas – įgyvendinti lygias teises žmonėms su negalia kurti teatre.

Kiekvieno spektaklio aprašo pabaigoje paspaudę ant taip atrodančio    mėlyno ženkliuko rasite spektaklio aprašą lengvai suprantama kalba. 

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

1) Koks Kauno miesto kamerinio teatro kasos darbo laikas?

Darbo dienomis – 2 valandos iki renginio

Savaitgaliais – 1 valandos iki renginio

2) Ar galima spektaklio bilietą nusipirkti internetu?

Taip, bilietus į spektaklį galite įsigyti www.bilietai.lt

3) Ar įleidžiami į spektaklį vėluojantys žiūrovai?

Prasidėjus spektakliui pavėlavę žiūrovai neįleidžiami, bilietai į spektaklius negrąžinami ir nekeičiami.

TEATRO KASOS DARBO LAIKAS:

Darbo dienomis – 2 valandos iki renginio

Savaitgaliais – 1 valandos iki renginio

_______________________________________________

KONTAKTAI:

Kauno miesto kamerinio teatro adresas: Kęstučio gatvė, 74A, Kaunas

Kasos telefono numeris: +370 612 62 226 darbo dienomis (išskyrus pirmadienį) ir savaitgaliais 11-18 valandomis

Kasos elektroninio pašto adresas: kasa@kamerinisteatras.lt

Administracijos telefono numeris: +370 683 26054

Užsisakykite
Mūsų naujienlaiškį

Ir gaukite informaciją pirmieji!